Het is bijna zover! - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Ilse Sanne - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Ilse Sanne - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Ilse

23 Augustus 2016 | Nederland, Uitgeest

Nog twee dagen en dan vertrekken wij naar Suriname! Wij zullen daar voor 10 weken gaan stage lopen in het Diakonessen ziekenhuis in Paramaribo.
Wij zullen jullie via deze blog op de hoogte houden van al onze belevenissen in het ziekenhuis en daarbuiten. Dus houd deze blog in de gaten. Dit kan door je in te schrijven op de mailinglijst van deze blog. Dan ben je als eerste op de hoogte!
De spanning stijgt, maar we hebben er erg veel zin in!

Liefs Ilse en Sanne

• 23 Augustus 2016 - 12:33

Gerda Kraaij:

haai meiden

• 23 Augustus 2016 - 13:54

Marc:

Dag dames, hebben jullie al een ouderwets echt post adres, voor zo'n heerlijke ouderwetse brief of zo.....
    voor nu veel voorpret en een mooie start!

• 23 Augustus 2016 - 14:18

Angelique Oud:

Heel veel plezier meiden! Erg spannend. Wij hebben de tickets ook gekocht voor naar Aruba, bij ons begint het idee nu ook echt te worden en bij mij begint de spanning nu ook wat te stijgen. Voor jullie, goede reis gewenst!

• 23 Augustus 2016 - 16:49

Maike:

Hee Sanne en Ilse,

ullie blog heb ik in mijn favorieten gezet. Kan ik op de hoogte blijven van al jullie activiteiten. Voor beide; Heel veel succes en goede reis. Maike

• 23 Augustus 2016 - 20:27

Floortje Buter:

Heeeeel veel plezier meiden! geniet van deze prachtige leerzame en mooie tijd!